dag 12 - Reisverslag uit Guilin, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Guilin, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 12

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

08 Mei 2011 | China, Guilin

hoi allenmaal,
vandag was het weer leuk hoor. we zijn vandag naar de rijstvelden geweest.we moesten ver rijden ,want we moesten twee en 1 half uur rijden heen en terug. we gingen helemaal naar de top lopen en dat zijn 800 tredens!we zijn allemaal moe.we gingen weer naar beneden, omdat het straks heel hard ging regenen dus we waren net optijd in de auto anders waren we klets nat geworden.morgen worden we om half negen ophaald en om half 10 gaan we weg met de boot uit gulin en dan gaan we naar yanzhou.
het gaat hier goed.
groet yulin

• 08 Mei 2011 - 14:55

Tina:

hoi

ik kon niet meer op internet komen,
    want op de camping was het internet eruit dus ik kon niet meer op msn dat was wel even balen. Maar ik heb het net gelezen. Fantastich om te lezen wat jullie hebben gedaan.

groetjes van: Tina

• 08 Mei 2011 - 17:39

Sieta:

hey mi,

zo leuk dat we weer gingen skypen!!!! ik hoop dat het in de klas lukt, ookal hebben wij geen webcam. ik ben erg benieuwd naar de musical.

tot morgen (hoop ik) sieta

• 08 Mei 2011 - 18:35

Sofie:

leuk om te lezen wat jullie doen

• 09 Mei 2011 - 05:55

Franka,lei Lei:

wat maken jullie een hoop leuke dingen mee en fijn dat jullie ervan genieten, plezier xxx

• 09 Mei 2011 - 09:40

Annemieke:

hoi hoi ,,,
    hier weer even krabbel uit haarlem,
    wat leuk om te lezen dat jullie het zo heerlijk hebben met zn 4
    ivonne wil je even per e mail je skype adres sturen dan kunnen we het ook even proberen hier
    wat zullen die panda s lief zijn geweest meiden,,,kon je er maar 1 mee nemen he,,,
    nou genieten jullie nog maar goed want de week is zo weer voorbij
    dikke knuffff,van ons 5 jes