dag 14 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 14 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 14

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

10 Mei 2011 | China, Yangshou

Het is gelukt we hebben geskypt met klas 6 en 8, helemaal leuk bedankt!

Het is ook weer gelukt om foto's te plaatsen alleen de dagen kloppen niet helemal, maar dat moeten jullie maar op de koop toe nemen.

Vandaag weer een topdag, fietsen gehuurd toen gefietst naar de bamboo rafting en geraft, erg leuk hele prettige temperatuur op het water. Hier is de luchtvochtigheid 88 % !! regelmatig bewolkt anders zou het nog warmer zijn nu is het gemiddeld 30 C.
Na het raften naar de giggling tree (guesthouse van Nederlands gezin) gefietst en geen hutspot gegeten, was te vroeg, maar een oreomilkshake met appeltaart.
We zijn heel blij dat we in het Mountain retreat zitten!!Groep 6 en 8 hebben het via skype kunnen zien, echt een prachtige lokatie aan de rivier, de muggen vinden ons wel erg lekker hier, maar dat is dan maar zo.

Morgen gaan we weer fietsen nu de andere kant op richting dorp.
Inge jouw skypeadres heb ik bel anders papa even. Groetjes vanuit Yangshou

• 10 Mei 2011 - 14:14

Lauren,paula:

hallo milou en yulin
    wij vonden het erg leuk om jullie te zien
    en wij vonden het ook leuk dat jullie het daar zo leuk vinden
    paula: mag ik misschien jou skype hebben milou misschien kunnen we dan nog skype?
    Paula en lauren: iniedergeval HEEEL veel plezier
    groetjes lauren en paula

• 10 Mei 2011 - 14:21

Annemieke:

het ziet er allemaal prachtig uit
    hele leuke foto s ook
    ik kan goed zien aan jullie koppies dat het goed gaat ihihhihihihi s
    denk ik
    nou genieten nog
    lief van ons

• 10 Mei 2011 - 15:41

Sofie:

Hey Milou en yulin
    Ik vond het skypen heel leuk
    Ik vond het leuk om je weer te zien Milou
    En nog veel plezier
    Liefs sofie

• 10 Mei 2011 - 16:50

Sterre:

lieve familie voogd erg bedankt voor jullie kadaoutje erg leuk XXXXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxx sterre

• 10 Mei 2011 - 17:47

Tina:

hoi milou en yulin

het skypen vond ik heel leuk ook dat we jullie konden zien was ook weer heel leuk!!! alles goed daar?

Je hebt veel gemist yulin
    is het bij jullie nou een uur later of vroeger???

nou doei nog veel plezier
    van tina!!!

• 10 Mei 2011 - 18:44

Susanne:

Heyyyyyyy familie,

Wat een prachtige fotoos zeg. Echt schitterend. En.........niet te geloven: YVONNE STAAT OP DE FOTO!!!!!!
    Wij zijn alweer aan t werk. We hebben jullie gemist op Sterre haar verjaardag, maaaaaar dat we de koelkast konden gebruiken was ook wel errruuuuug fijn! Taartje houden jullie tegoed ok!
    Oja....ons grasveldje is jullie grasveldje aan t inhalen. :D
    Nou geniet nog maar even van jullie fantastische vakantie. Echt doen hoor want je mist niets hier!

Dag lievebuurtjes, have a lot of fun!

Gr Susanne

Ps Sterre wil graag ook even skypen met jullie. Kan dat morgen en welke naam hebben jullie?

• 10 Mei 2011 - 21:10

Yvonne P:

Wat een avontuur. En wat zijn die 2 meiden toch prachtige jongedames. Enne Ivonne...als je hebt gegeten wat op een foto bij dag 12 te zien is, dan kan ik wel begrijpen dat je lijf protesteerde...
    Veel plezier nog, geniet van de laatste dagen samen in dat mooie land. Wat zal het een indruk zijn dat jullie het met zijn viertjes konden bezoeken. Super!!!

• 11 Mei 2011 - 07:38

Jacq En Val:

Gisteren vergadering. Mocht je het nog niet weten. Ajax 2 - Twente 3. Vandaag weer mooi weer. Hondjes, boodschappen, camping (snurken). Wat een leuke foto,s van de panda. Leuk om jullie te volgen. Heel veel plezier nog. X van ons