dag 11 - Reisverslag uit Chengdu, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Chengdu, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

07 Mei 2011 | China, Chengdu

Vandaag moesten we om 7.00 uur op, want we gingen naar het panda resort. Het was echt super leuk,
vooral de kleintjes, de kleinste was 8 maanden , en de oudste werd dit jaar 30. Ook eten volwassenen wel 40 kg per dag. We hebben heel veel foto's en veel gefilmd, Yulin en ik hadden ook een camera dus wij hebben ook heeeeel erg veel foto's gemaakt. Daarna gingen we lunchen bij een lokaal restaurant.
Om 16.00 uur gaan we al vertrekken want we gaan eerst nog naar
Vanavond gaan we om 19.40 uur vertrekken met het vliegtuig naar Guilin. .

p.s. Onze skype doet het weer !!!!!!!!!!!!!!
Net geskypd met opa en oma
Milou

• 07 Mei 2011 - 11:11

Sieta:

hey mi,

wat leuk die panda's heb ik altijd al een keer willen zien! en wat fijn dat het skypen is gelukt. ik hoop dat we om 1 uur weer kunnen skypen!

sieta

• 07 Mei 2011 - 11:37

Oma Ina:

Lieve mensen.Wat beleven jullie en zien jullie enorm veel.Het zal best wat tijd kosten om dat allemaal te verwerken.Er erd zojuist bij me aangebeld en daar stond de bloemenman met een beeldschoon boeketje.Er zitten een paarpioenrozen

• 07 Mei 2011 - 11:45

Oma Ina':

Wat en heerlijke vakantie hebben jullie.De pndaas waren een bezichting waard Zojuist stond een bloemenbezorger voor de deur en bracht een beeldschoon boeketje waarin wat pioenrozen,mijn lievelinfsvloem Heel hartelijk dank NNog en week en dan zien we elkaar weer.Heel veel plezier en tot gauw.Liefs en kusje van oma Ina.

• 07 Mei 2011 - 14:14

Opa En Oma:

wij kwamen terug van de camping (alles ok) en er was een beeldschoon boeket bezorgd uit.....china nou ja heel fijn bedankt oma ..en opa

• 07 Mei 2011 - 17:46

Suzanne Swart:

Lieve Von en familie!

Wat een ontzettende indrukwekkende reis zeg!! Ik geniet van de verslagen en de prachtige foto's!! Wat een belevenis zeg!!
    Ben zelf ook net terug van onze reis naar Texel hahahahaha!!!

Geniet met volle teugen van jullie laatste week daar!!
    Liefs Suzanne

• 07 Mei 2011 - 19:58

Jacq:

Het is en blijft erg leuk om jullie te volgen. De tam tam gaat heel snel als jullie iemand via skyp hebben gesproken dan wordt er gebeld,zo blijven we op de hoogte. Het is ook zo veel maar we zijn er allemaal bij. Mooie foto,s leuke verhalen. Het is hier een zonnig weekend en we gaan er zondag van genieten. Vandaag staan de rijstterrassen op het program,lijkt mij geweldig we gaan het weer zien!!! lieve groeten!!