dag 13 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 13

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

09 Mei 2011 | China, Yangshou

Hoi allemaal,
Nou we dachten dat we toch al het mooiste gezien hadden nou vergeet het maar, we zitten nu op het aller mooiste plekje wat je kan bedenken.
Na een fantastische bootreis (100 foto's maar) zijn we aan gekomen in Yangshou in het Mountain retreat, moet je voor de gein maar eens googelen. Echt geweldig we zitten nu aan de rivier op het terras, je weet niet wat je ziet. Morgen gaan we de omgeving verkennen per fiets door onderandere naar de bekende Gigling tree te gaan dan kan Milou hutspot!!!! eten.Milou en Yulin willen graag overmorgen bamboevlot raften. De stroomvoorziening is hier vandaag en morgen nog zeer minimaal vandaar dat het skypen waarschijnlijk niet gaat lukken Sieta. Annemieke onze skypenaam weet yolanda.
Heel leuk om jullie reactie's te lezen,en ik hoop dat het lukt om foto's later weer op de site te zetten. We gaan nu aan de sisling beef (voor degene die in China is geweest)
Groetjes uit het zeer warme maar o zo mooie Yangshou

• 09 Mei 2011 - 11:28

Groep 8:

hey milou,

Wij zitten weer op school heelaas. Jammer dat het skypen nu niet lukt misschien morgen.

groetjes van ons allemaal!!!!!!

• 09 Mei 2011 - 11:39

Yolanda En Maik:

Hallootje,
    een berichtje uit Velserbroek, net te laat aan jullie berichtje te zien, of skype lukt niet door de stroom.
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's van panda's en de rijstvelden.
    We hebben hier een ongelooflijk warm weekend gehad, tot wel 30 graden. Het schijnt het warmste plekje van Europa te zijn... nu niet meer hoor, bewolkt en motregen. Wel goed voor de tuin. Groetjes en knufs van ons. tot gauw.

• 09 Mei 2011 - 13:46

Yvonne P:

Wat heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben. We smullen van jullie verhalen en van de foto's, en zijn ondertussen natuurlijk stik-jaloers.
    Hoop dat jullie echt genieten van de mooie omgeving en op adem komen.
    Geniet van de laatste dagen!

• 10 Mei 2011 - 07:08

Franka, Marcel, Lei :

nou, leuk hoor dat jullie zo genieten, ook leuk om te lezen. geniet van de hutspot en als jullie het daar niet kunnen krijgen maken we het hier van harte klaar met een hema rookworst. x

• 10 Mei 2011 - 11:16

Heleen:

Wat een schitterende foto's !!!
    Nog maar 4 dagen!!!!!!!!!! Genieten nog maar!!!!!!!!!!

groetjes Heleen.

• 10 Mei 2011 - 11:26

Rose :

Hoi vakantiegangers,
    Deze belevenissen zullen jullie niet zo snel vergeten hoor. Wat een andere wereld zien jullie, mooi hoor. Geniet er nog van , want wat is het snel gegaan..