Thuis - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

15 Mei 2011 | Nederland, Heemstede

Nadat we om 06.30 uur Chinese tijd door onze gids waren opgehaald in Guilin en naar het vliegveld gebracht waren hebben we een lange reisdag achter de rug, we lande uiteindelijk om 18.45 Nederlandse tijd dus 00.45 uur Chinese tijd. Na een nacht in onze lekkere eigen bedden gaan we weer over tot de orde van de dag. Morgen weer werken en naar school, wat ons rest zijn de geweldig mooie herrineringen aan het geboorteland van onze meiden, waar we ook zeker naar proberen terug te gaan binnen een paar jaar.
Dit was ons laatse reisverlag en wie weet komt er over een paar jaar wel een vervolg.
Rob Ivonne Milou en Yulin

• 15 Mei 2011 - 11:02

Inge :

Wij vonden het heel leuk om te lezen en de foto's te kijken ! Suc6 met het weer opstarten van de dagelijkse dingen en we spreken jullie vast gauw.
    Geniet van jullie vrije zondag
    Xx Inge

• 15 Mei 2011 - 11:05

Opa Oma:

Heel fijn dat jullie weer dicht bij ons zijn.

• 15 Mei 2011 - 18:06

Sieta:

hey mi,

na een lange vliegreis bn je eindelijk weer lekker thuis. morgen weer naar school en dan gaan we eindelijk beginnen met de musical!!!!!

gr. sieta

• 15 Mei 2011 - 18:06

Yvonne P:

Dank voor het reisverslag, we hebben het regelmatig gevolgd.
    Fijn dat jullie veilig terug zijn. Vast heel erg moe, maar met een koffer vol hele waardevolle herinneringen weer thuis!!!!!

• 23 Mei 2011 - 17:09

Lenie:

Hoi Rob,Ivonne,Milou en Yulin.
    Heb jullie reisverslag gelezen en de foto's gezien.
    Indrukwekkend hoor super.
    Nou wacht op jullie volgende reis.
    Dikke kus Ron en Lenie

• 28 Mei 2011 - 13:09