dag 15 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 15 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 15

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

11 Mei 2011 | China, Yangshou

hoi allenmaal,
Het was wel weer leuk ,want we hebben van 11 uur t/m 4 uur gefietst dus 5 uur.
we zijn door de rijst velden en langst de thee plantage gefietst, en we hebben heel veel waterbuffels gezien, en stieren en kalfsjes. We raakte wel de weg kwijt toen moesten we het aan mensen vragen ze snapte er niks van wat we zeiden. We kwamen toen wel langst dorpjes waar we anders niet zouden komen.Gelukkig zagen we opeens iets bekend en toen vonden we de weg weer terug.
Vanavond heeft Milou hutspot gegeten en ik een patatje speciaal, papa en mama de sissling beef bij de giggling tree!
Morgen niet meer fietsen maar we gaan naar de stad, en dat is niet leuk want we gaan shoppen en ons chinese geld opmaken.
Groetjes Yulin

• 11 Mei 2011 - 14:14

Elly En Peter:

Hej,
    jullie hebben heel wat mooie plaatsen gezien en veel mee gemaakt.
    leuk en wel een heel aparte reis, zal zeker een mooi fotoboek worden.

nog veel kijkeplezier en heel veel belevenissen mee maken.
    groetjes Elly en Peter von Stein.

• 11 Mei 2011 - 17:39

Inge :

Wat leuk zeg :fietsen langs de rijstvelden ! Bestaat er geen boekje ' Wat en Hoe in het Chinees'? Dus jullie gaan het laatste geld opmaken? Vaak is er op een vliegveld ook van alles te koop of is dat in China niet zo? We zijn reuze benieuwd naar jullie belevenissen en de verhalen bij de foto's !! Hier is het weer nog steeds lekker zonnig maar 'snachts een buitje gehad en daardoor is het iets koeler. Frank heeft de veranda nu afgemaakt en we hebben afgelopen zaterdag met Fer en Cora er tot middernacht onder gezeten. Zaterdagmiddag moet Rianne voetballen en misschien wordt ze dan kampioen! Heel veel plezier nog de laatste twee dagen . Xjes van Rianne,Frank,Inge en een pootje van Broela

• 11 Mei 2011 - 17:44

Yolanda En Maik:

Twee dagen niet geskyped zeg! en morgen gaat het ook niet lukken. Wel jammer, maar helaas. Wat een ongelooflijk mooie foto's. En Milou was die hutspot een beetje lekker. De patat zeker! Nemen jullie die zon mee naar hier, het mooie weer gaat minder worden, en als jullie toch een extra koffer gekocht hebben dan kan die zon toch mee? Tot gauw

• 11 Mei 2011 - 19:49

Marcel En Franka:

hey allen,

wat een belevenissen en een indrukken doen jullie op. het klinkt/leest ook allemaal zo leuk. geniet er nog even van. in nederland een foto/video avondje lijkt ons wel wat.
    plezier Franka, Marcel en lei Lei

• 11 Mei 2011 - 22:35

Susanne:

Jaloers!!!! :D

• 12 Mei 2011 - 13:34

Donald:

Hallo familie, Waar zijn jullie, Ik zit in Nederland, maar dinsdag ga ik doen "waar ben ik". En ik ga namelijk naar Samos in Griekenland als de euro er nog is. Maar jullie hebben prachtige foto's gemaakt en wat staan jullie er allemaal leuk op. Veel plezier de laatste dag(en).