dag 16 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 16 - Reisverslag uit Yangshou, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 16

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

12 Mei 2011 | China, Yangshou

Het laatste verslag vanuit Yangshou, het temperatuurs verschil was enorm vandaag vergeleken bij gisteren. Vandaag was het nog geen 21 C met enorm veel regen, dat we zelfs uit bittere noodzaak jassen hebben moeten kopen (ook leuk voor thuis te dragen natuurlijk) we zijn natuurlijk gewoon als Hollandse rotten gewoon doorgegaan met wat we van plan waren en dat was op Weststreet shoppen. Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel winkeltjes met heeeel veel "rotzooi" maar ook wel leuke dingetjes gescoord. Milou en Yulin moesten nog wat scoren voor de juffen en er moest nog wat voor de oma's gekocht worden want dat was wel zo leuk om te geven volgens de meiden.
Vanochtend wilde Yulin nog wel een week hier blijven als het maar niet zo heet meer was maar vanavond wilde ze toch wel weer naar huis, Milou wilde gisteren al dat ze opa oma en jacqueline in een koffertje mee had kunnen nemen, vanavond was ze blij om weer iedereen te zien ook haar vriendinnen mist ze erg.Onze eigen bedden missen we alle 4 wel erg, soms is het hier wat door moet gaan voor een matras, iets wat zo hard is als een plank met iets eroverheen wat door moet gaan voor een matras, maar goed, op een gegeven moment slaap je op alles.
Vanavond onder het eten afgesproken om te proberen om hier over drie jaar weer met ze 4 tjes terug tekomen.!
Morgen gaan we nog naar een vlindergrot en daarna naar de lokale lagere school in Guilin. In Guilin zullen we onze laatste korte overnachting houden om zaterdag terug naar Nederland te gaan.
Groetjes uit Yangshou

• 12 Mei 2011 - 13:47

Yolanda En Maik:

Hallo, lekker stiekum op het werk gelezen, helaas geen skype hier, hah dat zou wat zijn. Misschien gaan we wel mee over 3 jaar, China staat bij ons ook op het lijstje.
    Je eigen bed slaapt altijd het lekkerst, nog ff volhouden hoor, het is zo zaterdag. maar het betekend ook dat de vakantie er dan echt op zit. Natuurlijk ook erg jammer. Ivonne, jij mist je werk natuurlijk enorm... Morgen even genieten bij de vlinders, en goed opletten op school meiden!!! en dan goede reis. Groetjes van ons.

• 12 Mei 2011 - 13:52

Inge :

Dus jullie komen terug met overgewicht en extra koffers? Dus jullie hebben jassen gekocht vanwege de regen? Maar met 21 graden is een paraplu toch ook goed?
    Jullie zijn vast een paar cm korter geworden van al dat geshop en gesjouw ! Het is bij jullie nu 'savonds rond tienen en morgen gaan jullie aan je laatste dagje beginnen. Geniet ervan. ! We gaan straks even mee naar de manege met Rianne en morgen heeft ze maar twee uur school. Alleen is het vanaf 13:00 uur. Het is hier nog lekker weer al waait het wel weer hard.
    Xjes van Rianne,Frank en Inge (pootje van Broela)

• 12 Mei 2011 - 18:05

Annemieke:

hoi hoi hier een laatste berichtje van ons
    ben zo blij dat jullie zo n fijne vakantie hebben gehad heerllijk om dit allemaal te lezen.
    wat zullen die meiden veel te vertellen hebben op school,leuk hoor
    het was erg leuk om jullie op deze manier te volgen,
    wij gaan morgen een weekend naar duinrell ,,kids hebben er erg zin in.
    alleen het weer word minder maar ja
    nou geniet nog van de laatste dag..en hopelijk hoor ik wat,als jullie weer thuis zijn,een hele goeie reis en tot gauw
    dikke knuffel miek ,carlo,en de kids

• 12 Mei 2011 - 21:28

Carina:

Wat goed om te lezen dat jullie zo genieten. We hebben toch niets teveel gezegd, over Mountain Retreat. Het is een fantastische plekje op aarde. We genieten met jullie mee! Een goede terugreis. Groetjes uit Alkmaar, van Johan, Carina, Ji Mei en Xia

• 13 Mei 2011 - 06:39

Elsa En Haar Ouders :

Goede reis terug naar Nederland en tot snel!
    Elsa