dag 10 - Reisverslag uit Chengdu, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Chengdu, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 10

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

06 Mei 2011 | China, Chengdu

vandaag een vrije dag, nu gaan we morgen naar de panda's zodat we vandaag rustig aan konen doen.[ook de chineese show van vanavond hebben we geannuleerd]
vlak bij het hotel is een parkje hier vanochtend heen geweest, verspreid in het park [10 ha.]een aantal theehuizen. Leuk om te zien. S'middags een paar boodschappen gedaan en nu gaan we zo wat eten met de fam.Rekker en Termaat, zij kwamen gisteravond aan in het hotel en zitten naast ons.
De koffers zijn alvast geordend, zodat we morgen middag na de panda,s weer verder kunnen.
Groeten van ons 4 tjes. [ foto's volgen na het eten] en als het goed is zijn we dan ook op skype

• 06 Mei 2011 - 11:36

Inge:

IK heb nu dag 8,9en 10 gelezen want we hebben het druk gehad de afgelopen dagen.In de tuin gewerkt en naar bevrijdingspop !!
    Leuk die foto's van dat fietsen op de muur met de tandems.
    Heb je nog foto's gemaakt van dat leuke Chinese hotelletje waar jullie nu zitten?
    Ben benieuwd naar jullie grote panda avontuur !!
    Frank heeft bij ons in de achtertuin nu een bak gemaakt voor kruiden en groenten,echt leuk!
    We spreken gauw af als jullie weer thuis zijn want we zijn heel benieuwd naar jullie reisverhalen!
    WE zitten nu in de zon en het wordt dit weekeinde erg warm voor Nederlandse lentebegrippen:27C
    Hoop dat je mij per e-mail je skypegegevens stuurt.Heb net skype opnieuw geinstalleerd!!
    Groetjes en xjes van ons hier uit Hoofddorp

• 06 Mei 2011 - 11:50

Yolanda En Maik:

Hallo,
    het is nu 13.45 al een tijdje ingeschakeld op de skype, maar kennelijk geen contact. Woensdag zag ik dat je meerdere keren contact hebt proberen te zoeken. Maar daarna zwijgt ie echt. Die lange verslagen zijn ook leuk om te lezen hoor! Maar ff echt contact... Gaat het nu weer een beetje Ivonne, veel cola hahah. Vanavond ga ik naar de camping dus dan kunnen ff geen contact hebben. Het wordt hier zulk mooi weer. Gelukkig hebben we 2 verjaardagen van het weekend. Echt boffen dus! Geniet van de Panda's. De tijd gaat zo snel. Groetjes en knuffels van ons.

• 06 Mei 2011 - 13:28

Yolanda En Maik:

Vandaag heb ik jullie meerdere keren geprobeerd maar helaas. Het wordt nu te laat denk ik zo. Ik laat hem nog ff aan. En anders tot zondag ofzo.

groetjes vans ons

• 06 Mei 2011 - 16:39

Annemieke:

elke keer als ik de site open ben ik weer benieuwd,,,,leuk hoor om alles zo mee te lezen,,,,,,,ben benieuwd hoe het bij de panda s is
    hier alles ok,,komt een warm weekend aan dus ook wij genieten.
    dikke knuffel voor jullie 4 tjes
    en geniet er nog heerlijk van times fly s doei doei

• 06 Mei 2011 - 17:15

Opa Oma:

leuke foto's goed bedacht om een dagje rust te nemen hoe gaat het met mamma ivonne? wij zullen om 9 uur (hier) de skype aanzetten dit van jolanda gehoord maar als mijn adres er niet in zit op mijn email is mijn skype naam forester42 tot gauw nog 7 dagen nu gaan wij afstrepen Milou en Yulin hoe gaat het met beertje en hontie?

• 09 Mei 2011 - 08:49

Groep 6:

Wat een leuke reis, fijn dat jullie het goed hebben daar.
    We zijn na een heerlijke meivakantie weer begonnen vandaag, dat valt niet mee, leuk dat Elssa en Moon hebben geskypt.
    tot gauw