dag 9 - Reisverslag uit Chengdu, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Chengdu, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

05 Mei 2011 | China, Chengdu

hoi allemaal ,
we moesten vanmorgen vroeg opstaan dus om 06:30.
we gingen met ze 3e ontbijten,omdat mama niet lekker was. en toen gingen we naar het vliegveld.het is 1 uur vliegen maar we zitten nu met zijn 4r buiten.dus mama is beter.
Yulin

Hoi allemaal,
Vandaag was mama niet zo lekker, gelukkig is ze nu al weer heel erg opgeknapt :). We kwamen om 12.10 uur aan op het vliegveld van chengdu, we werden met een taxi busje naar ons hotel gebracht, het is een heel erg gezellig hoteletje echt typisch Chinees.
Nu zit ik aan een lekkere pizza.
Milou

Skype
We hebben het vandaag weer geprobeert maar het lukt gewoon niet!
Er heeft zelf een meneer er naar gekeken, maar zelf dat werkte niet.
Hopelijk lukt het morgen!!!!!!!!
Milou

De meiden hebben het eigenlijk alle twee al geschreven, de gezondheid liet het even afweten hetzelfde als altijd als ik in het buitenland ben, deze keer was de oorzaak het niet goed doorbakken ei op de nasi. Gelukkig weer over, we zitten nu op de binnenplaats van een prachtig oud chinees hotelletje, heel bijzonder wat we allemaal meemaken en zien. De excursie naar de panda's gaat ipv morgen zaterdag plaatsvinden.Rob vind het hier ook zeer bijzonder en we genieten !!
Ja en skype echt niet te geloven maar het lukt gewoon niet, vandaar maar een beetje lang reisverslag.
Gr uit het warme China nu om 21.45 uur nog 25 C !!

• 05 Mei 2011 - 13:00

Opa Oma:

Leuk dat we jullie verslag binnen een kwartiertje hebben ,hopelijk gaat het met mamma ivonne weer wat beter jammer maar ja imodium genoeg..Rob Barcelona Real=1-1 en gisteren Manchester/Schalke =4-1 gespeeld. Milou en Yulin hoe gaat het met de taal? kan je het allemaal een beetje begrijpen .gr.uithet warme Haarlem.

• 05 Mei 2011 - 14:21

Yvonne P:

Gelukkig maar dat het met ivonne snel weer beter gaat. Want ziek zijn op zo'n bijzondere reis is natuurlijk voor niemand leuk.
    De panda's zullen wel een bezienswaardigheid zijn. Geniet er maar heerlijk van, jullie hebben het verdiend.

• 05 Mei 2011 - 20:29

Fam. Zuurendonk:

Verveldn hoor als je niet lekker bent. Sterre is vanavond ziek geworden. Plotseling hoofdpijn en koorts. Zelf ben ik ook niet lekker. Maargoed. Wij gaan morgen alweer naar huis. Ons voorbereiden op verjaardag van Sterre. Hopelijk knapt ze snel weer op.
    Grappig hoor zo'n echt chinees hotel. Ik kan me er alleen niets bij voorstellen. En verlangen jullie al naar hollandse pot? Nou veel beterschap en we blijven jullie volgen! Gr van ons uit fryslan

• 05 Mei 2011 - 21:14

Annemieke:

hoi lieverds,,,,,,,,,,,,,,,,
    hee von wat fijn dat je weer gauw bent opgeknapt ik was er al zo bang voor hopelijk blijft het nu weer goed gaan wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met de meisjes en dat jullie zo genieten,leuk om op deze manier de foto s te zien ,en lars vroeg wat jullie skype naam was.hier alles ok heerlijk weer voor de mei vakantie nou ik ga lekker slapen en jullie staan zowat weer op,geniet weer van de nieuwe dag en de nieuwe avondturen,, wij kijken weer uit naar jullie verslag dikke knuffel van uit de karel van mander

• 05 Mei 2011 - 21:15

Frank:

Hoi,
    Wat een bijzonder land is het toch en wat is het daar warm! Mooi, dat je weer opgeknapt bent, Yvonne.
    Het is leuk om jullie zo te volgen.
    Veel plezier.

• 05 Mei 2011 - 21:17

Frank:

Ivonne natuurlijk.

• 06 Mei 2011 - 06:59

Sterre:

Lieve milou,
    ik ben gister ziek geweest gelukkig is dat nu weer over,We gaan vandaag naar huis. Het klinkt heel leuk zoen hotelletje. Alleen jammer van Ivonne maar gelukkig gaat het weer goed, veel plezier veder en groetjes v. Sterre

P.s. Hier is het snachts rond het vries punt!! Jalloooeeeeers op jullie :D