dag 8 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

04 Mei 2011 | China, Peking

Wat gaat de tijd snel zeg, het is nu alweer de helft van de vakantie. Vandaag hebben we op de stadsmuur van Xian gefietst heel erg leuk. We huurde 2 tandems en gingen een heel eind fietsen. Wat ik wel raar vond is dat aan de ene kant van de muur een sloppenwijk stond en aan de andere kant hele moderne flatgebouwen. We gingen lunchen bij de kfc, en daarna hebben we een hele zoektocht gedaan naar een koffer maar we hebben er een hoor !!!!! . Straks gaan we avond eten bij het restaurant in het hotel. Morgen worden we opgehaald om 8.00 uur door onze gids en worden we naar het vliegveld gebracht.

Jammer dat het skypen niet gelukt is, we waren wel rond
19.00 uur online, hopelijk lukt het nog een volgende keer
Milou

• 04 Mei 2011 - 14:06

Sieta:

hey mi,

ik vond het jammer dat het skypen niet lukte maar ja volgende keer beter! Het gaat inderdaat al snel dus geniet er maar van!!!!!!

tot snel! sieta

P.s. ik mis je!

• 04 Mei 2011 - 16:41

Opa Oma:

we je zien jullie in gedachten op de tandems over een muur fietsen was het cool Milou en Yulin nou een goede vliegreis en hopelijk tot de volgende keer,huis staat er nog en vissen leven ook nog gras groeit goed dus alles goed veel xxxxx opa en oma

• 05 Mei 2011 - 07:18

Yolanda En Maik:

Hoi fietssters,
    Ik zag wel dat je aanwezig was Ivonne, jullie hebben wel gebeld zag ik. Dat verhaal komt nog een keer. Ik was er wel maar toch weer niet. Ik hoop dat jullie een beetje betere vliegreis hebben nu, gelukkig maar een klein stukje. Meiden gaat alles goed, helemaal naar jullie zin? En nu de Panda's nog bekijken. Maken jullie mooie foto's daar? het zijn zulke lieve beestjes. Hier is het weer overdag lekker zonnig maar koude wind, s nachts nachtvorst. Zaterdag gaan we voor een zomerse dag. We zullen zien.