dag 7 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 7 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 7

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

03 Mei 2011 | China, Peking

Dag 7 alweer!! Vandaag naar het indrukwekkende terracottaleger geweest, bijzonder dat we het hebben gezien. We hebben een goede gids die ons alles uitlegd voor de meisjes is dit weleens een beetje te veel!! Daarna naar een dumpling restaurant geweest en vanalles gegeten voor ons natuurlijk weer totaal onbekend, maar wel lekker. We hebben zelf ook nog een poging gedaan tot het maken van dumpling maar dat is een kunst op zich. De meiden gaan nu rolschaatsen hier vlakbij, even de energie eruit.
Groetjes vanuit een warm Xian

• 03 Mei 2011 - 09:12

Riianne R:

Heey,
    Wat leuk dat jullie het interessant vonden bij het terracottaleger.
    Ben benieuwd naar de komende verslagen;)

Gr. Rii

• 03 Mei 2011 - 10:10

Rekker En Termaat:

Hallo,
    Even een berichtje uit Yangshou van de fam Rekker en Termaat. Leuk om te lezen waar jullie zijn en dat jullie je vermaken!
    Jullie gids Sean was hoogstwaarschijnlijk ook onze gids in Yulin!! Wij gaan over 2 nachten naar Chengdu en vliegen zaterdag naar huis. Veel plezier nog samen en groetjes van ons allemaal!

• 03 Mei 2011 - 10:53

Yvonne P:

Tsjonge wat een bijzondere reis zeg. En prachtige foto's. Hoop dat het weer wat beter met ivonne gaat. Was de trein schoon of heeft Hans je toch in het ootje genomen ;-)
    Ben benieuwd naar jullie volgende verslag. Veel plezier!

• 03 Mei 2011 - 13:29

Annemieke:

weer heel leuk om dit te lezen .
    jeetje wat maken jullieveel mee zo he ,en wat een indrukken allemaal voor de meisjes een dikke knuf voor jullie 4
    liefs van ons allen

• 03 Mei 2011 - 18:11

Yolanda En Maik:

Hallo jullie lijken wel bijna soldaten geworden meiden. Leuk om te zien. Sebas heeft het met geschiedenis op school over het Terracotta leger gehad, hij wist er aardig wat over te vertellen. Grappig hoor. Hij wil het ook in het echt zien. Gister heeft oma mij gebeld na jullie contact, en ook dat het vandaag niet ging lukken. Maar eigenwijs als ik ben... helaas. Morgen maar weer proberen. Veel plezier lieverds!!

• 03 Mei 2011 - 18:22

Sieta:

hey mi,

Wij zijn weer thuis van 4 dagen Friesland! Maar voor jullie duurt het nog even! Ik vond het leuk dat we konden skypen en ik hoop dat het morgen weer lukt.

groetjes uit Nederland van Sieta!!!!

P.s. Ik mis je!!!!!

• 03 Mei 2011 - 20:31

Sterre:

Lieve buurtjes, alles ziet er erg leuk uit allweer! Ik ben vandaag naar de bios gooise vrouwen geweest. Heel wat anders dan wat jullie hebben bekeken!
    Groetjes sterre
    P.s. Waarom maakt Ivon alle fotos !!??

• 03 Mei 2011 - 20:55

Lotte:

Heeey!
    Wat een leuke dingen doen jullie allemaal zeg
    Ik ben wel een beetje jaloers hoor :P
    Wel balen van de laptop, maar dat komt vast en zeker goed!
    Groetjes Lotte

• 04 Mei 2011 - 07:42

Valentine:

Hoi lieve alle vier. Wat hebben jullie al weer veel gedaan en gezien. Leuk om te lezen en te bekijken.
    Heel veel plezier nog!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Nu gaan we met de hondjes wandelen. X van ons Jacq en Val en een knuffel van Missy en Belle