dag 6 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

02 Mei 2011 | China, Peking

Hoi volgers,We zagen wel een beetje op tegen de treinreis van 12 uur na onze ervaring van de vliegreis, maar het was helemaal goed we hadden een keurige coupe en hebben gewoon lekker geslapen! Nadat we opgewacht werden door onze gids Sean en ons geinstaleerd te hebben op onze kamer zijn we het oude centrum van Xian gaan bezichtigen. Nou dat hebben we geweten aangezien alle chinezen vandaag vrij waren (zo leek het) gingen we op in de gigantische mensenmassa, nog nooit zoveel mensen gezien. De lunch was ook weer een uitdaging met handen en voeten praten en nog kijken ze je aan wat is dat nou weer voor een buitenlander!! Uiteindelijk toch wel wat gekregen, hoor. De meiden gaan helemaal goed ze vinden het erg leuk en hebben het goed naar hun zin. Morgen gaan we naar het terracotta leger. De reacties vinden we erg leuk om te lezen, en gelukkig is het uiteindelijk ook gelukt om te skypen. In het vorige hotel/guesthouse heeft waarschijlijk een hacker onze computer leeg gehaald, geen films meer en geen outlook, maar gelukkig lukt het nog steeds om een reisverslag en foto's te plaatsen, de computer doet wel steeds gekker dus we hopen dat de computer het gaat volhouden tot dag 16.

• 02 Mei 2011 - 14:18

Rose Hellingman:

Hallo vakantiegangers,
    Zover weg en toch zo dichtbij. De nieuwe media . Het ziet er allemaal ontzettend leuk en wat zullen die meiden veel herkenning vinden in de Chinese mensen , nu zijn jullie in de minderheid. Geniet ervan en ik volg jullie nieuwtjes hoor, dan hoef je niets meer te vertellen als jullie weer terug zijn ;) Groetjes Rose

• 02 Mei 2011 - 17:58

Yolanda En Maik:

Hallo skypers, ik heb gebeld, en de computer gaat eerder aan, dus als het goed is moeten jullie binnenkort kontact moeten hebben. Leuk om jullie verslagen te lezen, en foto's te kijken. ERG mooie badmutsen dames!!
    Milou je kan er zo mee op fotoshoot. Yulin in je mooie chinese outfit ben je een supermooi meisje.
    Veel plezier bij het Terracotta leger, Ivonne zorg ervoor dat je nu niet aldoor op de doos moet zitten, kan je het toch een keer zien. hahah
    Tot gauw lees of spreeks.

• 02 Mei 2011 - 18:40

Inge:

Rianne gaat nog een stukje schrijven maar ik wil even zeggen dat het goed mogelijk is om bestanden die eraf gehaald zijn te herstellen! Heeft Frank (en Patrick) ook wel gedaan. Dus wie weet is niet alles echt weg!
    Leuk om te lezen die reisverhalen. Wanneer skypen jullie dan? Is daar een bepaalde tijd voor?
    Groetjes Inge

• 02 Mei 2011 - 18:53

Annemieke:

hoi hoi heerlijk om te lezen dat alles goed gaat met jullie...
    wat een onderneming allemaal
    leuk hoor om het allemaal te volgen
    hier gaat alles ook ok lekker vakantie en nog steeds mooi weer
    nou geniet weer lekker morgen en we blijven jullie volgen
    groetjes annemieke ,carlo en de kids

• 02 Mei 2011 - 19:26

Jacq:

De meiden zijn zo ie zo al mooi maar wat een prachtige jurken. Ging de chinese les naaar wens. Oma gesproken en was erg blij jullie gezien te hebben en de omgeving. Mooi vervolg van jullie reis en genieten! groetjes en ik lees jullie gauw weer.

• 02 Mei 2011 - 20:01

Sterre:

Lieve buurtjes ik heb naar de foto's gekeken. het ziet er erg leuk ,uit hebben jullie het ook leuk? Veel plezier nog veder enveel suc6 met de reis.
    Veel liefs en groetjes Sterre

• 02 Mei 2011 - 20:08

Susanne:

Lieve buurtjes, zojuist voor het eerst op jullie site gekeken samen met Sterre. Erg leuk allemaal! Ik zal de verslagen morgen gaan lezen. Fotoos zien er leuk uit. Echt gaaf. Ik zit nu onder een dekentje in de caravan in Sneek. Het is hier nl erg koud. Weer wordt wel beter de komende dagen. Nou heeeeel veeeeel plezier daar. Geniet ervan! Oja en jammer van die films zeg. Hopelijk laat het computertje jullie niet inde steek. Affijn je hebt me mp3 spelertje nog (hoop ik) haha. Nou tot mails! Groetejs van ons. Allemaal aan jullie allemaal! Doeioeioeioei. Gr Susanne & co

• 02 Mei 2011 - 20:08

Susanne:

• 03 Mei 2011 - 07:13

Sterre:

Lieve mi, gaat het goed daar? Met mij gaat alles goed. Ik zit nu in offingawier, op de campif. Het is hier best koud. Maar wel leuk! Heb jij het ook leuk? Is het eten wel lekker? Heb jeje kaartje al gebrijkt (die waar we mee geoefend hebben)!!!!!!! Ga vanavond naar de biosen lekker nachos eten MMMMmmmmmm veel plezier verder
    P.s. Mis je!
    XXXxxxxxxxxxxxxxsterre