Dag 4 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

30 April 2011 | China, Peking

Vanocchtend werden we om 9.00 uur opgehaald door onze gids ( Monique).
We gingen met een taxi eerst naar een winkel waar ze vliegers verkochten, toen gingen we natuurlijk ook een klein vliegertje kopen. Toen gingen we door naar Tempel of Heaven, waar we een vlieger workshop kregen het was heel erg leuk. Toen was het al weer 13.30 uur dus tijd voor een lunch.
Na de lunch gingen we naar de parelmarkt, daar hebben we niks gekocht maar er was ook nog een speelgoed markt en daar hebben we wel wat gescoort.Op de terugweg naar het hotel kwamen we ook nog langs HET PLEIN VAN DE HEMELSE VREDE. Het was er super druk, gelukkig zijn we er niet geweest, Mama heeft wel foto's genomen. In de avond gingen we op zoek naar een lekker restaurant, na een half uurtje lopen kwamen we een M tegen, daar gingen we toen dus maar avondeten.
Milou

• 30 April 2011 - 12:50

Tina :

hoi yulin alles goed met mij wel ik wil graag contact met je houden ik hoop jij ook wel. Ik heb op geklikt dat ik zie dat je wat gedaan hebt.(hoop dat ik het altijd snel zie)

Nou doei gr Tina

• 30 April 2011 - 13:45

Familie Uijttewaal:

hoi hoi we volgen jullie elke dag en het is leuk om jullie verhalen te lezen, heel veeeeeeeel reisplezier.

• 30 April 2011 - 13:50

Opa Oma:

heel leuke foto's hebben jullie nog met de vliegers gevlogen?>of was er geen wind hier waait het op dit moment wel (zaterdagmiddag 3.30
    leuk dat alles goed gaat (ivonne blijft het er in?)nog heel veel mooi's toegewenst kusjes opa en oma xxxxxx

• 30 April 2011 - 14:44

Oma Ina:

MET VEEL pleziier lees ik jullie reisver
    slag. goed gedaan Milou.
    Er komen heel veel dingen op jullie afmaar jullie genieten wel. Moeilijke keus om een leuke vlieger uit te zoeken.Keus genoeg ,Stond er wat wind? IK KIJK UIT naar het volgende verslag. Liefs oma Ina.

• 30 April 2011 - 15:20

Yvonne P:

Mooie vliegers zeg, hoop dat jullie een prachtige hebben uitgekozen! Wat leuk dat de meiden op Koninginnedag t-shirts met iets oranje erop droegen.

• 30 April 2011 - 16:17

Julia En Rosanne:

Hoi Milou en Yulin we lezen jullie verhalen en kijken jullie foto's. Leuk hoor! Nog veel plezier op jullie reis.

• 30 April 2011 - 17:16

Franka Mars Lei:

geniet van jullie reis, leuk om te zien en met jullie mee te genieten, wij op bonaire vandaag koninginnedag vieren en jullie in china, geweldig toch, kus allen xxxxxx

• 30 April 2011 - 20:51

Marlinda, Cees En M2:

Lieve Chinagangers,
    Wat een feest van herkenning. En wat een leuke foto's! Heerlijk om jullie reisverslagen te lezen. We kijken uit naar onze reünie. Heel veel plezier in China. (en stiekem zijn we heel jaloers, want eigenlijk zouden we ook wel heel graag daar zijn ;-).
    Tot gauw!!
    Marlinda, Cees, Marije en Maylin

• 30 April 2011 - 21:04

Missie En Belle:

Voor Hontie en Beer en jullie natuurlijk!Leuk om jullie te volgen en alle andere berichtjes te lezen. Prachtig al die vliegers. Een fijne taalles en een goede reis naar Xian. Hoop dat jullie beter slapen dan in het vliegtuig. We hadden een gezellige koninginnedag met mooi weer en veel wind. Een andere zondag,(wat zal ik eten ook maar M.)

• 01 Mei 2011 - 08:58

Yolanda En Maik:

He hallo chinagangers, leuk dat het lukt om je foto's erop te zetten en de verhalen te lezen. Op de andere manier nog geen contact met jullie gekregen. Vandaag een nieuwe poging.
    Gaat het goed met je buik Ivonne.
    En meiden is China zoals jullie gedacht en gehoopt hadden? Groetjes uit zonnig Nederland. tot gauw spreeks!!

• 01 Mei 2011 - 09:16

Frank,Rianne En Ìnge:

Wat een leuke foto's van die vliegers. Mooi stukje geschreven hoor Yulin en Milou ! Wij zijn gisteren natuurlijk naar de vrijmarkt geweest en daarna naar Amsterdam waar een kennis van ons ging optreden,in de avond was er vuurwerk in Hoofddorp !
    Het is bij jullie nu 17:00 uur maar wij hebben net ontbeten en gaan in de tuin werken aan de veranda overkapping. Het zonnetje schijnt en het is 21C maar er is een fris windje.
    Veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie reisverhalen.
    Xxx

• 01 Mei 2011 - 18:04

Sieta, Lidia:

Hey mi, Lidia en ik zitten nu in Franeker (Friesland) we hebben een tentje mee en daar in geslapen het was een beetje koud maar het ging. Vandaag naar Eise Eisinga het was heel leuk! Ik hoop dat het daar ver weg van hier ook leuk is!!! Groetjes Sieta en Lidia

P.s. Morgen gaan we skypen he?! Niet vergeten! Rond 1 uur. We missen je

• 01 Mei 2011 - 18:50