Dag 3 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

29 April 2011 | China, Peking

Ik heb goed geslapen,toen hebben we gegeten broodje met ei en spek. De taxi kwam ons ophalen en toen zijn we naar de chinese muur gegaan en met de kabelbaan omhoog en omlaag gegaan.het was heel leuk we hebben een stuk gewandeld en we hebben een paar spulletjes gekocht bij de chinese muur, en ik heb een kleine verassing voor de hele klas gekocht.
groet Yulin

• 29 April 2011 - 13:37

Esther:

Hoi familie,
    Fijn dat jullie hhet zo goed hebben, leuke foto's. Wij hebben vandaag gekeken naar de kus van Prins William en Kate. Fijne Queensday daar ver weg.
    Groeten van ons allen

• 29 April 2011 - 16:05

Yvonne P:

Leuke foto's! En prachtige foto's van jullie op de muur. Zo wordt het ook voor ons zichtbaar dat jullie daar echt zijn. Veel plezier.

• 29 April 2011 - 18:55

Jacq:

gister was er bij mij geen internet! Hallo!!!! Ik zie dat alles ok is! Hoe gaat het met Von al weer kilo's minder. Je vader en moeder hebben vandaag de vaas van de tulpen terug gebracht (Alle vingers nog heel). Voor jullie is het nu middernacht Weterusten.Yo en mike waren gezellig in de stad.Mooi weer nog hier.Tot gauw

• 29 April 2011 - 21:05

Emily:

Toppie meiden dat jullie er nu zijn:)
    Geniet ervan, van al die indrukken en jullie hebben toppers van ouders die dit samen met jullie doen!! En helemaal leuk dat we jullie kunnen volgen via deze site....
    Heel veel plezier samen, groetjes van de z*mertjes

• 30 April 2011 - 10:26

Max:

Wat een leuke foto's. Veel plezier!