Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: milouyulin

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

28 April 2011 | China, Peking

We zijn er!!!!!!(de tijd in Beijing 15.04)6 uur later dan in Nederland. Na een turbulente vliegreis met zweetvoeten en huilende kinderen van onze mede passagiers, zijn we aangekomen in een typisch Chinees guesthouse het red latarn. We zitten midden in een Hutong (oude woongemeenschap) heel bijzonder. Kamer klein maar we zitten hier 4 dagen dus dat gaat helemaal goed komen. Morgen naar de muur en ik hoop dat de eerste foto's te kunnen plaatsen.
Groet van 4 vermoeide reizigers

• 28 April 2011 - 06:59

Lars:

Echt,,ik blijf jullie zeker volgen als ik het zo allemaal lees :)

Heel veel plezieer!

Groetjess lars

• 28 April 2011 - 08:51

Yvonne P:

Fantastisch dat het 1e berichtje gelukt is. Zal iedere dag even koekeloeren of er weer iets nieuws geplaatst is. Veel plezier.

• 28 April 2011 - 09:04

Oma Ina:

gelukkig veilig geland dan kan nu de pret beginnen. Heel veel plezier en doe alles wat je kan, nu kan het.
    kusje oma.

• 28 April 2011 - 09:47

Opa En Oma:

leuk een berichtje te ontvangen,en dat jullie de vliegreis goed hebben doorstaan ondanks bijgeluiden heb je geen oordopjes gekregen tegen de herrie?. nou van af nu verstand op nul en genieten van het mooie china,en nergens zorgen overmaken hier gaat alles goed ,heel veel liefs van opa en oma,Milou en Yulin hoe vinden hontie en beertje het in china? geef ze een knuffel van opa en oma veel kusje,en tot schrijvens

• 28 April 2011 - 09:57

Jacques:

heel veel liefs van jacques,(we hebben het bericht doorgebeld op haar werk)

• 28 April 2011 - 10:47

Heleen:

Welkom in China! Ben benieuwd naar de foto's. Heel veel plezier!!!!!

groetjes Heleen.

• 28 April 2011 - 11:45

Groep 6:

Mats zegt: "Hoi!"
    Gijs zegt: "Hoe gaat ie?" "Heb je al een Chinees drumstel gezien?"
    Gilles zegt: "Weet je nog wel wie ik ben?" Sofie zegt: "We missen je nu al!"
    Wietske zegt: "Heb je het leuk? "
    David zegt: "Mis je mijn grapjes?"
    Tina zegt: "Heb je een lekker bed?"
    Noan zegt: "Is het leuk daar? "
    Leila zegt: "Vind je het leuk daar?"
    Moon zegt: "Heb je al vrienden gemaakt?" Kim en alle anderen zeggen nog tot ziens en veel plezier daar!!!

Esther

Ni hau...

• 28 April 2011 - 11:58

Suzanne Swart:

Lieve allemaal,
    Fijn te horen dat jullie er zijn!!
    Ga lekker genieten!!
    Ik blijf jullie volgen!!
    Groetjes Suzanne

• 28 April 2011 - 15:28

Sieta, Lidia:

hey mi,

We missen je heeeeeeeeeel erg op school, thuis overal! Die ouderavond is geweest en iedereen zit ons nieuwsgierig te maken over kamp en de feestweek. En we kunnen niet wachten tot we kunnen skypen! We kunnen niet wachten om de verhalen te horen. Ben je nog bruiner geworeden (zoals je wou).

nog veel plezier!!!!!!!!!

groetjes Sieta, LIdia

• 01 Mei 2011 - 18:33

Ji Mei:

OH, Vet leuk!!
    Heel veel plezier en geniet van alles wat je ziet!
    We volgen jullie.
    X- Ji Mei