Veertiende dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Veertiende dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Veertiende dag

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

08 Augustus 2018 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

We hadden vandaag even rustig aangedaan. Lekker uitgeslapen zover je kon uitslapen en daarna ontbeten. Na het ontbijt zijn we naar de kamer gegaan, hebben we nog even relaxt gezeten en hebben daarna de koffers ingepakt. Om ongeveer 14:00 uur gingen we naar beneden. Onze chauffeur stond er al dus hebben we de koffers ingeladen en gewacht op onze gids Bel. Toen zijn we naar het platteland gegaan. We zijn er niet lang gebleven en hebben er niet veel gezien. We stopte wel ergens en daar hadden ze een perenboom. De peren waren niet normaal groot. Er was ook een huis van mensen en daar zijn we even binnen geweest. Wel indrukwekkend. Het huis zag er van binnen heel anders uit dan een huis in de stad. Na het bezoek vertrokken we naar het vliegveld. Aangezien we dus niet veel gezien hadden waren we twee uur te vroeg. Dus hebben we ergens gezeten. Daarna een paar keer heen en weer gelopen om te kijken of we al in konden checken. Tijdens het inchecken en door de douane moesten we onze paspoorten ongeveer 5 keer laten zien. Om 20:55 uur konden we het vliegtuig in. Toen iedereen zat hadden we anderhalf tot twee uur vertraging. Uiteindelijk om half twee in Chinese tijd aangekomen. (in Thailand gaat de klok een uur achteruit) Op het vliegveld aangekomen gingen we koffers halen, transfer bellen en op naar het hotel. Morgen moeten we vroeg op dus we hebben een korte nacht.

Groetjes de Voogd’jes

• 09 Augustus 2018 - 07:20

Inge:

Goedemorgen( 09-08 om 08:55 uur NL tijd)
    Wat een heen en weer gereis .. hebben jullie de peren nog wel geproefd?
    Leuk om te lezen dat de inrichting van de huizen zo anders is.. ben veviryed wat dat is!
    Heb net een mooie foto op FB gezien vanuit Thailand .. heel veel plezier daar en wel beetje relaxen hè!
    alles verder goed met jullie, geen last van darmen oid?
    Hier worden vandaag regenbuien verwacht.... lekker verkoelend : even de deuren en ramen tegenover elkaar open! Dit weekeinde is het weer 35C☀️☀️