Tweeëntwintigste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Tweeëntwintigste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Tweeëntwintigste dag

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

16 Augustus 2018 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Vanochtend gingen we eerder dan normaal naar het ontbijt, zodat we konden inchecken voor het vliegtuig. Alles is gelukt en we zitten bij elkaar op rij 53. Na een heerlijk ontbijt hebben we de laatste spullen ingepakt. We hebben daarna de koffers naar voren gebracht en zijn nog even op het strand gaan zitten. Wel aangekleed natuurlijk .Om 12:00 uur konden we de boot op. Weer aangekomen in Thailand hebben we wat te drinken gekocht en zijn we aan de twee uur lange autorit begonnen. In het hotel zijn we even op de kamers gaan zitten. Om 16:00 uur zijn papa, mama en Mi naar een winkelcentrum verderop in de buurt gelopen. Om 17:45 uur waren ze weer terug en zijn we met z'n allen om 18:30 uur gaan eten. Het eten was heerlijk. Morgenochtend vroeg op, want we moeten om 9:00 uur klaar staan met onze koffers. Dan op naar het vliegveld.

Groetjes de Voogd’jes

• 16 Augustus 2018 - 13:01

Franka:

Het vliegt weer om, een goede vlucht morgen en geniet nog deze dag in thailand met elkaar. Benieuwd naar jullie verhalen, kus franka

• 17 Augustus 2018 - 08:08

Yvonne Pijnaker:

Wat is het snel gegaan. Ik hoop dat jullie hebben genoten en vol met prachtige herinneringen weer veilig thuis komen.