Negentiende tot Eenentwintigste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Negentiende tot Eenentwintigste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Negentiende tot Eenentwintigste dag

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

15 Augustus 2018 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

Weer een berichtje van ons vanaf het warme Koh Samet. De dagen gaan hier rustig voorbij met wandelen, zwemmen, liggen, lezen, eten en drinken. We eten s’avonds met z'n vieren voor gemiddeld 30 euro plus allemaal wat te drinken, hele goede keuken. Het ontbijt is in buffervorm, we hoeven (gelukkig) geen rijst meer te eten want er is keuze genoeg. Op deze laatste dag is het net als onze eerste dag prachtig weer, Rob en Milou hebben nog gelopen naar het uitkijkpunt aan de andere kant van het eiland (3 km). S’avonds begon het te stormen en is er een enorme plensbui gevallen. Morgen opweg naar Bangkok, helaas zit de prachtige vakantie er dan haast op.