Tiende en elfde dag - Reisverslag uit Xiangtan, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Tiende en elfde dag - Reisverslag uit Xiangtan, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Tiende en elfde dag

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

05 Augustus 2018 | China, Xiangtan

Hallo allemaal,

Gisteren op onze tiende dag hebben we niet veel kunnen doen. Aangezien we geen vaste tijd voor ons ontbijt hadden hebben we even lekker uitgeslapen en rond 10:00 uur pas ontbeten. Na ons ontbijt gingen we onze koffers inpakken en werden we om 12:00 uur opgehaald om naar het station te gaan. Eenmaal aangekomen hadden we een goede, rustige wachtkamer. Daarna gingen we om 14:15 uur de trein in. Gelukkig had onze gids op een blaadje in het Chinees staan of we met z’n vieren in een coupé gezet konden worden. Gelukkig deden ze er niet moeilijk. Na een negentien uur lange treinreis waren we aangekomen in Changsha en stond onze gids Bel op ons te wachten. Na 1 uur in de auto kwamen we om 11:00 uur aan in Xiangtan in een heel mooi hotel. Eerst alle koffers open gelegd en daarna gegeten. Toen wilden we even rond gaan lopen maar het was op het heetst van de dag dus hebben we besloten om terug te gaan, om 18:30 uur zijn we alsnog richting het centrum gegaan. We troffen weer een super grote shoppingmall aan. We zagen toen iets raars, je kon met een babyflesje de vissen voeren. Raar toch!? We hebben lekker gegeten en om 21:30 uur zijn we weer terug gegaan naar het hotel. Nu lekker slapen en morgen naar het kindertehuis van Mi.

Groetjes de voogd’jes

• 05 Augustus 2018 - 20:27

Yolanda :

Hallo vakantiegangers wat een leuke reisverhalen om te lezen. Heel warm daar, dat s minder maar wat zien jullie mooie dingen. Heel veel mooie momenten morgen bij Milou haar “huis”.

• 05 Augustus 2018 - 21:11

Eugene:

Merkwaardig dat het jullie wel lukt waarbenjij verhalen door te sturen naar nederland, vorige maand ik ben o beetje het hele land doorgereisd kon ik pas in Hong Kong contact maken met waarnenjij
    nou maak er maar mooie reis van het is hier net zo warm als bij jullie

• 06 Augustus 2018 - 07:46

Franka:

Joh wat zien jullie weer veel, leuk hoor. Marcel schreef al eens dat dat hele warme weer herkenbaar is voor ons dat wij in juli in China waren. Gelukkig zijn de avonden wat koeler en is het qua sfeer gezelliig om de stad in te gaan. Jullie zitten al weer op dag 10/11. De tijd gaat toch super snel. Wijzijn al weer benieuwd naar jullie belevenissen op de nieuwe dag. xxx franka

• 07 Augustus 2018 - 08:21

Carina:

Wat een belevenissen, hè! Ik beleef alles weer met jullie mee. Hopenlijk gaat het in goede gezondheid. Geniet er nog maar van, laat alles goed in jullie inwerken. Lieve groet, Carina