Zesde dag - Reisverslag uit Yulin, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Zesde dag - Reisverslag uit Yulin, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Zesde dag

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

31 Juli 2018 | China, Yulin

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor de lieve en leuke reacties bij de stukjes.
(helaas gaat het uploaden van de foto’s vanaf hier niet goed)
Vandaag weer een bijzondere dag, door onze gids Gini opgehaald, inclusief een luxe taxi met chauffeur. Gini had haar dochtertje van 9 meegenomen wat Milou en Yulin heel gezellig vonden. De reden dat Gini Lucy (het dochtertje van Gini) had meegenomen was dat ze haar Engels moest oefenen met buitenlanders. Na een 3 !!! uur durende rit waren we in Dingbian aangekomen, hier verschillende bijzondere plaatsen van Yulin bezocht, ga ik verder niet op in, en de grote stad bezocht, waar Rob en ik een hele andere voorstelling van hadden. De stad blijkt enorm gegroeid te zijn in de afgelopen 15 jaar, het is geen klein plaatsje meer. Om 3 uur reden we weer in 3 uur terug.
Het is hier benauwd heet, morgenavond vertrekken we met de nachttrein naar Xian, waar het nog heter blijkt te zijn. In Xian rusten we wat uit voordat we weer doorgaan naar Milou haar geboorteplaats.
Nog even dit: Rob en ik weten nu hoe het voelt om als vreemde eend rond te lopen. Er komen hier haast geen buitenlanders, er worden zelfs foto’s van ons gemaakt en we worden met open mond nagestaard. Tot zover

Groetjes de Voogd'jes

• 01 Augustus 2018 - 06:01

Marcel En Franka:

Leuk om te lezen hoor. En van die warmte weet Franka en ik ook alles van. Toen wij er waren Juli 2000 was het ook zo heet en die enorme luchtvochtigheid. Veel plezier met elkaar en geniet van jullie speciale momenten.

groet van ons uit Schagen