Tweede dag - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu Tweede dag - Reisverslag uit Peking, China van milouyulin voogd - WaarBenJij.nu

Tweede dag

Blijf op de hoogte en volg milouyulin

27 Juli 2018 | China, Peking

Hallo allemaal,

Onze eerste dag zit erop. Geen van ons vieren heeft echt geslapen in het vliegtuig. Aangekomen in Beijing ben ik (Yulin) mijn telefoon verloren. Gelukkig gevonden. Bij het hotel hebben we even en paar uurtjes geslapen en daarna zijn we erop uitgetrokken. We hebben eerst even de omgeving bekeken en hebben daarna de verboden stad bezocht, daarna zijn we nog even de shopping mal ingegaan. We hebben heerlijk gegeten en gaan nu lekker slapen na een eerste avontuurlijke dag.

Groetjes de Voogd'jes

• 29 Juli 2018 - 05:00

Inge:

Dat was zéker een drukke dag.. 2 uur heen en 2 uur terug.en dan in de rij en klimmen, pfffhoe warm is het daar? Wel mooi uitzicht vanaf de muur?
    Hier heeft het gisteren( zaterdag) beetje geregend en Temp is iets naar beneden .. nog steeds 28C hier in huis! Heb je ook foto's geplaatst ? Zo ja.. waar kan ik die dan vinden? Hoe gaat het verder met jullie? Geen last meer van de jetlag.. en verdragen jullie het eten gied?
    Heel veel plezier verder op deze mooie vakantie